SEO

Google Reklamlarının Yarısı Görünmüyor!

Arama motoru dünyasının tartışılmaz en büyük devi ve sektörün hakimi olan Google, dijital reklamları ile ilgili bir raporu kullanıcılarının bilgisine sundu. Söz konusu raporda oldukça dikkat çeken ayrıntılar da bulunuyordu. Özellikle dijital reklamların görünürlükleri ile alakalı olarak çarpıcı bilgilerin bulunduğu raporda, bu reklamların yaklaşık %56′lık bir bölümünün görünmediği belirtiliyor. Bu konuda, reklam ölçüleri bazlı görünürlük...

4 Milyon Adet İngilizce Anahtar Kelime

Bugün sizlere her yerde bulamayacağınız bir kaynak vereceğim: 4 milyon tane İngilizce keywords yani anahtar kelime. Tam 5000’den fazla ayrı kelimeye dağıtılmış olan bu anahtar kelimeler, işinize yarayabilir diye düşünüyorum. Ancak spam yapmaya kalkmayın, sonra başınız yanmasın. Ayrıca bu kelimelerin tamamı rakam verilerek sıralanmış. İndirdiğiniz arşiv dosyasını açıp tüm anahtar kelimelere ulaşabilirsiniz. İyi günler dilerim....

W3 Total Cache Eklentisi ve İnce Ayarları [Resimli Anlatım]

Büyük oranda sunucunuzun yükünü azaltmak, oldukça hızlı bir WordPress bloga sahip olmak istiyorsak mutlaka bulunması gereken eklenti. Neden hızlı bir bloga sahip olmalıyız? Bu hem kullanıcı hem de SEO açısından önemlidir. Birbiriyle bağlantılı olan bu durum için W3 Total Cache eklentimizi aktif hale getirdikten sonra ayarları aşağıdaki gibi yapılmalıdır. Aksi takdirde verimli kullanamazsınız. Kurulumu Eklentiyi plugins klasörümüze yüklüyoruz...

Niche (Niş) Kelime Bulma ve Analizi

Sizlere niche kelime nasıl bulunduğuna dair kısaca düşüncelerimi aktarmaya çalıştım. Umarım işinize yarar diyerekten konuya giriyorum. Düşünün, her şeyin başı düşünmekten geçer. Bir arabayı göz önüne alalım ve siz o arabadan belki bir niche kelime üretirken ben yüzlerce kelime üretebilirim. Birazdan örnekler ile de açıklayacağız. Niche kelimeler 2 çeşitten oluşmaktadır. Bunlar eylem bildiren ve madde ismi olan kelimelerdir. Şimdi...

Yerel Şirketinizi Google’a Ekleyin

Müşterilerin % 97’si, yerel firmaları internette aramaktadır. Google, bu sebepten dolayı Rehber hizmetini iş yeri sahiplerine sunmaktadır. Hiç kuşkusuz, yerel şirketinizi Google Rehber’e eklemek, hem müşteri hem de SEO açısından biçilmez bir kaftan… İşin daha da güzel kısmı, web siteniz olmasa bile şirketinizi Google Rehber’e kaydedebilme şansınızın olması. Peki, nedir bu Google Rehber? Kısaca tanımını...

Arama Motorlarının Geleceği, Semantik Arama ve SEO’nun Yapılanması

Arama motorlarının gelecekte nasıl olacağıyla ilgili az çok fikrimiz var. Günümüzde kişisel anlamda verimin daha arttırılmak istendiği semantik webte hâlâ eksiklikler olduğunu görmekteyiz. Tam olarak beklentimiz, “Dünyanın en büyük elması nedir?” yazıldığında arama motorlarının bu soruyu en doğru şekilde algılayıp en doğru sonucu vermesi… Ancak sizin de fark ettiğiniz gibi bu sorudan iki anlam çıkıyor:...

Web Sitesi Psikolojisi ve Renklerin Ziyaretçilerdeki Etkisi

Renklerin hayatımızda oldukça önemi ve her birinin ayrı ayrı bir anlamı vardır. “Zevkler ve renkler tartışılmaz.” cümlesi, her ne kadar önemli olsa da bu kişisel yaşantılar için geçerlidir. Eğer sizin müşteriye özel bir ürününüz varsa, bunu bazı psikolojik faktörlerle müşteriye karşı daha çekici hâle getirebilirsiniz. Mesela, restoranlarda neden koltuklar ya da diğer dekorasyonlar/süslemeler kırmızı-kahverengi arası...

Hashtagin Tarihsel Süreci ve SEO’ya Etkisi ile İlgili Uzmanların Görüşleri

Hashtag Nedir? Öncelikle, hashtagin tanımını kısaca yapalım: Hashtag adı verilen “#” sembolü; bir konunun daha kolay aranmasını ve bulunmasını sağlayan bir çeşit etiket diyebiliriz. Yani bir konu ile ilgili olarak, topluca konuşmayı veya fikir belirtmeyi kolaylaştırmak için kullanılır. Hashtag oluşturduğunuzda bütün kullanıcıların o konu hakkındaki fikirleri, o hashtag altında toplanır. Bu nedenle doğru hashtag oluşturmak çok...